
522. Nejsme politici ... makáme!
04.04.2014 12:18Babiš, ANDREJwww.anobudelip.cz/cs/o-nas/blogy/12512/muj-podrobny-zivotopis VČERA jsem Tě poprvé; slyšel in natura viděl. Nezklamal jsi mne a - možná i pro to jsem se již do mikrofonu neovládl se - vyřkl slova:
K vám urozeným velkomožným,
k vám, urozeným velkomožným, mám velmi vážné slovo:
Povězte pravdu, ale stranou klam a mam:
ČÍM TENTO ĽUD Můj tento Důchodcovský SA zasloužil žít hůře cikána …
na Europu, reka, Španiela přispívat, těšit se že bude, po dosáhnutí €, bude hladovět!
V originálu: Pavol Ország Hviezdoslav: "K vám, urodzeným, veľkomožným
K vám, urodzeným, veľkomožným… mám veľké, vážne slovo!
Povedzte, ale stranou mam, vyznajte jasno, bez obalu, hej, srdcom všetkej úprimnosti možným:
čím zaslúžil si ľud ten môj i váš to položenie zrovna otrokovo, na väzoch desnú žernova jak tiaž —
tú sudbu čiernu, plnú strastí, žiaľu, ten porok — kliatby veno hanlivé —?
Jak prehrešil sa kedy proti vám?
Čím zavinil, že nafúkaní vzdorom a chladom ste s ním v drsnej protive?
že, úškľab na rtoch, v oku žlče páľu a v brvách vypínavý mrak, ste pohrdli ním — odhodili sa ho, jak prašivého, postihlého morom?
sa v osobité odlúčili cárky, bášt nastavali, šiancov odovšaď obrubou spupnou strmo, skalo-naho,
predsudkov splavy narazili v jarky, ba fátľom ten vzduch premriežili množným:
nebodaj — aby nevdojak nevšantročil sa v pyšný Vyšehrad, v kráž, v sféru… modly nesprevracal tam, i šľachtické vám nepokváril blaho
on: divok, vlačeň, hladoš… však ver’ tak? Nuž, vyčítajte! Narezané čiarky chýb jeho riešte! — a ja poslúcham — "
Read more: https://zlatyfond.sme.sk/dielo/202/Orszagh-Hviezdoslav_Letorosty-III/25#ixzz2xtN5PiwW
Proč bude muset OPĚT ČEKÝ DŮCHODCE pobírající řádově o 3 řády nižší důchod na ty důchodce, jež nezažili parazitizmus Komunistických stran na lidech, vývoji a rozvoji států!
Měna 1 : 73 na Slovensku bylo šílenství. Ztratil jsem tam, coby roduvěrný Slovák cca 750.000 Kčs. Nechápu, proč mám já opět tratit a při tom pobírám coby bývalý voják cca 361,7143 €! Kolik berou chudáci Řekové? Kolik a jak makají, aby se měli lépe a měli víc?
Z ČEHO MÁM, COBY EUROPAN VYŽÍT, při takovémto přijmu a na Příspěvek na péči díky své barvě kůže již celých 5 let nemohu DOSÁHNOT. Nejsem totižto cigoš ani politik.
Bohužel: nejsem sám, co máme vysoko do žlabu, jak ukázala také Konference INSPO 2014 - Konference o technologiích pro osoby se specifickými potřebami v Praze.Také aj pro to jsem pozorně poslouchal P.T. Teličku coby spoluzakladatele našeho vstupu do EU, třeba: www.youtube.com/watch?v=Sl-fEBbw_2c#t=28 a také: samozřejmě, že k nám mluvil česky.www.youtube.com/watch?v=IUyaNvx0zx4 .
Vznesl jsem dotaz, jak míní podpořit Jančuru v boji s Českými drahami o provoz HAMBURK - DRESDEN - PRAHA - BRNO – VÍDEŇ (Blava). ekonomika.idnes.cz/jancurovy-vlaky-do-hamburku-d1b-/eko-doprava.aspx?c=A131217_144614_eko-doprava_suj . ekonomika.idnes.cz/cenova-valka-dopravcu-praha-ostrava-evropska-komise-f9m-/eko-doprava.aspx?c=A140310_112556_eko-doprava_suj ; jasně a nesporně mně odpověděl p. Babiš ve smyslu, že se s trasou na Hamburk seznámí a že svého podporovatele přece nenechá ve štychu.
A Jančura doma? Dle info želpage: Praha — Soukromý železniční dopravce LEO Express oznámil miliontého cestujícího spoji LE Praha - Bohumín - Karviná. Milník společnost překonala v pátek 28. března 2014 a šťastlivec získal mimo jiné rok cestování a nápoje na palubě zdarma. Od zahájení provozu uběhlo 16 měsíců a dopravci trvalo necelé 2 měsíce, než zavedl všechny plánované spoje. Zdržení způsobilo pomalejší oživování a ladění souprav Stadler Flirt. Jako třetí konkurent na trhu povinně místenkových spojů mezi Prahou a Ostravou LE předvedl nejpomalejší dosažení zmíněné mety.
Linka | Zahájení provozu | Dosažení 1. milionu cestujících | Počet měsíců |
---|---|---|---|
SC Pendolino | 12/2005 | 2-3/2007 | 14-15 |
IC RegioJet | 9/2011 | 10-11/2012 | 13-14 |
LEO Express | 11/2012 | 3/2014 | 16 |
RegioJetu trvalo nejdelší dobu, než zavedl všechny plánované spoje. Navíc první zimu jezdily vlaky běžně 3vozové. Přesto za prvních 365 dní přepravil 900 tisíc cestujících. Milion mohl podle odhadu překonat v následujících 2 měsících.
SC Pendolino vstupovalo na trh jako zcela nový produkt, se silným marketingem, ale zároveň doprovázené masivními technickými problémy. V roce 2007 překonalo mety 1 a 2 milionů cestujících. Přesné datum prvního milionu se nepodařilo dohledat. Zdroj: LEO Express, České dráhy, RegioJet
To, že to p. Andrej Babiš myslí s tou prací pro stát a nekecáním vážně dosvědčuje i ČT 24 z dneška: www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/268584-sobotka-proti-babisovi-mf-otali-se-zakony-babis-utoci-skrz-sva-media/ . Dobře si je OBA poslechnete: Vrchního kecálka, slibotechnu - na druhé straně nevládce ALE PRACANTA Andreje Babiše. Stojí to za to!
Pavel Ján Buvala
—————